reede, 12. detsember 2008

Karaoke Taiwani moodi ja oma sünnipäev




Karaokest mõeldes tuleb eestlasele meelde tavaliselt kas mõni karaoke laulmise võimalusega baar või purjus rootslased Tallinn-Stockolmi laeval. Samas siin on asjad natuke teistmoodi - kuna karaoke on kohalike seas metsikult populaarne saab sellega tegeleda peaaegu igal pool - olgu siis selleks tavaline söögikoht, buss või selleks spetsiaalselt ette nähtud koht.
Selliseks eraldi koha heaks näiteks on selline asutus nagu KTV, mida on linnas mitu. Põhimõtteliselt on see nagu hotell kus on olemas numbritoad, kus siis saab oma seltskonnaga - kui tahad siis ka üksi või paari inimesega tegeleda karaokega. Ühest teisest blogist lugesin, et see KTV paistab olevat mitte ainult siin ilgelt populaarne vaid ka näiteks Mandri-Hiinas, kuid seda nagu täpsemat ise kommenteerida ei oska. Sama sorti karaoke antud tegevuse sünnimaal Jaapanis, kuid seal on minu teada ma üsna meie karaokebaaridele sarnaseid kohti.
Põhjuseks, miks ma sellisesse kohta sattusin oli ühe ameerika tüdruku kojusaatmispidu ja minu sünnipäev. Laisk nagu ma olen, ei viitsinud ma midagi eriti teha ja panime kaks asja korraga kokku.
Piltidena lisan siis paar pilti sellest kohast kus me käisime ning laulvatest inimestest. Kirjeldama kedagist ei hakka.

Kommentaare ei ole: